logo

//RESULTAT

1854 titres trouvés

KAPTAIN A TROUVE

1854 titres


1 - BIG CITY DREAMS | 2'27

  • Sport/mode. Urbain & introspectif. Guitares électriques aériennes et nappes de synthés envoutantes sur un beat Electro Pop déterminé. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

BIG CITY DREAMS (no beat) | 2'27

  • Paysage/nature. Interrogatif & introspectif. Guitares électriques aériennes et nappes de synthés envoutantes. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

BIG CITY DREAMS (underscore) | 2'33

  • Sport/mode. Urbain & introspectif. Guitares électriques aériennes et nappes de synthés envoutantes sur un beat Electro Pop déterminé. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

BIG CITY DREAMS (slow vs) | 4'06

  • Paysage/nature. Interrogatif & introspectif. Guitares électriques aériennes et nappes de synthés envoutantes.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

BIG CITY DREAMS (30s) | 0'30

  • Sport/mode. Urbain & introspectif. Guitares électriques aériennes et nappes de synthés envoutantes sur un beat Electro Pop déterminé. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

BIG CITY DREAMS (30s slow vs) | 0'30

  • Paysage/nature. Interrogatif & introspectif. Guitares électriques aériennes et nappes de synthés envoutantes.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

2 - TROUBLED TIMES | 1'32

  • Orchestral cinématique et dramatique. Errant & interrogatif. Orchestre à cordes émouvant, vibraphone entêtant et piano en suspens sur des nappes de synthés envoutantes et des percs filtrées.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers - Christian Lieu - Eric Uzan - Olivier Villaudy

TROUBLED TIMES (light vs) | 1'32

  • Orchestral cinématique et dramatique. Errant & interrogatif. Orchestre à cordes émouvant, vibraphone entêtant et piano en suspens sur des synthés envoutants et des percs filtrées.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers - Christian Lieu - Eric Uzan - Olivier Villaudy

TROUBLED TIMES (30s) | 0'30

  • Orchestral cinématique et dramatique. Errant & interrogatif. Orchestre à cordes émouvant, vibraphone entêtant et piano en suspens sur des synthés envoutants et des percs filtrées.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers - Christian Lieu - Eric Uzan - Olivier Villaudy

3 - TOMORROW NEVER COMES | 1'28

  • Orchestral cinématique et dramatique. Poignant & introspectif. Orchestre à cordes émouvant et mélodie de piano touchante se développant sur une rythmique filtrée.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers - Christian Lieu - Eric Uzan - Olivier Villaudy

TOMORROW NEVER COMES (no beat) | 1'28

  • Orchestral cinématique et dramatique. Poignant & introspectif. Orchestre à cordes émouvant se développant avec une mélodie de piano touchante.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers - Christian Lieu - Eric Uzan - Olivier Villaudy

TOMORROW NEVER COMES (30s) | 0'30

  • Orchestral cinématique et dramatique. Poignant & introspectif. Orchestre à cordes émouvant et mélodie de piano touchante sur une rythmique filtrée.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers - Christian Lieu - Eric Uzan - Olivier Villaudy

4 - 48 PRAY STREET | 1'29

  • A steady, neutral string drone suggests wonder while a slightly distorted high synth chimes out a positive melody, swelling towards a new day of beauty and inspiration.

Compositeur(s) :

  • Steffan Michael Koch

5 - IT'S A WONDERFUL LIFE | 1'49

  • The sun comes up on a peaceful suburban town and a happy family. Light piano motif and lovely strings layer with chiming acoustic guitar and bells for a feel-good, positive theme.

Compositeur(s) :

  • Harry Lightfoot

IT'S A WONDERFUL LIFE (no choir) | 1'49

  • The sun comes up on a peaceful suburban town and a happy family. Light piano motif and lovely strings layer with chiming acoustic guitar and bells for a feel-good, positive theme.

Compositeur(s) :

  • Harry Lightfoot

6 - WHEN YOU MOVE | 2'16

  • Acoustic guitar layers with sweet piano and strings for a tender intro, builds with a steady bass line and percussion as the strings progress and anticipation grows for a happy future.

Compositeur(s) :

  • Steffan Michael Koch

7 - TAKE A CHANCE | 1'48

  • Light piano and emotional string swells create a warm atmosphere; sweetness prevails as the cue builds with positive ad-friendly, modern piano, drums and a happy orchestral swell.

Compositeur(s) :

  • Richard Canavan

8 - RAINBOW FLYER | 2'12

  • Warmly playful acoustic guitar and plucked strings dance with a sweet woodwind theme with layers of magical bells and lush, emotional strings; sweeping family friendly build.

Compositeur(s) :

  • Thomas-Adam Habuda

RAINBOW FLYER (no solo violin) | 2'12

  • Warmly playful acoustic guitar and plucked strings dance with a sweet woodwind theme with layers of magical bells and lush, emotional strings; sweeping family friendly build.

Compositeur(s) :

  • Thomas-Adam Habuda

9 - OVER MOUNTAINS AND ACROSS SEAS | 2'33

  • Bright chiming tones hold a promise of the future, as the orchestra drives with light guitars and subtle percussion, it soars to a glorious, triumphant climax.

Compositeur(s) :

  • Daniel Lozinski

10 - GOOD FOR THE SOUL | 1'30

  • A minimal, high piano pings over a light droning pad, developing movement as the light dawns and the wondrous positivity builds with a repeating note and a heartbeat pulse.

Compositeur(s) :

  • Steffan Michael Koch

11 - FIREHEART | 1'51

  • Cinematic piano and epic percussion accents build a sparse, but rhythmic, regal intro, steadily building with bigger drums, powerful synth swells, driving strings and triumphant brass.

Compositeur(s) :

  • Sergiu-Dan Muresan

12 - EMPYREAN | 1'55

  • Raw, textured droning with chiming guitar tones and light pads create a tranquil, yet inspirational atmosphere, as lush strings layer in with subtle twinkling bells.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

13 - HYDROGEN SEA | 1'40

  • Light, pulsing synths swell rhythmically beneath light, wondrous piano pings and futuristic arpeggios, building gradually to a magnificent, inspirational climax.

Compositeur(s) :

  • Stuart Roslyn

14 - QUEEN OF THE FAE | 2'05

  • A delicate drone with a emotional piano motif sets a dramatic, sophisticated tone, as lush strings layer in, swelling with emotion and driving with subtle percussion to a magical back end.

Compositeur(s) :

  • Michael Emmerson

15 - BLUEBELL FOREST | 1'25

  • Mysterious piano and ethereal humming set a tensely magical tone with chiming bell synths; resolving into a warmer, more wondrous orchestral build with sweeping strings and brass.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

BLUEBELL FOREST (no vocals) | 1'25

  • Mysterious piano and ethereal string pads set a tensely magical tone with chiming bell synths; resolving into a warmer, more wondrous orchestral build with sweeping strings and brass.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

16 - THE POLLYWOG | 1'28

  • Eerie, haunting high pitched tones layer over cavernous drones and booms with tense, static FX textures and a subtly mysterious keyboard theme.

Compositeur(s) :

  • Sergiu-Dan Muresan

17 - THE SILENT DREAMERS | 1'45

  • Light piano chords play a sparse, but mysterious theme; ticking percussion, acoustic guitar and a sliding synth bass line lead to a lush orchestral swell.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

18 - THE LINES MUST NOT BREAK | 1'19

  • Dark drones with subtle FX mix with dramatic strings, building with serious importance to a restrained swell.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

19 - DROID DREAMS | 2'02

  • A light, introspective piano chord motif sets a lightly wondrous tone, with pulsing synth swells and lush strings building towards a mysterious, but incredible back end.

Compositeur(s) :

  • Steffan Michael Koch

20 - GREY AREA | 2'33

  • A coldly emotional synth motif sets an icy, futuristic scene, building with dramatic layers of tubular bells, keyboard tones and low textures.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix