logo

//RESULTAT

3335 titres trouvés

KAPTAIN A TROUVE

3335 titres


1 - SUFFOCATION | 1'35

  • Investigation/espionnage. Drama & désolé. Nappes et séquences de synthés étranges se développant progressivement sur un final angoissant avec des percs électro. Fx cœur.

Compositeur(s) :

  • Andrew Pearce

SUFFOCATION (light vs) | 1'35

  • Investigation/espionnage. Drama & désolé. Nappes et séquences de synthés étranges se développant progressivement sur un final angoissant avec des percs électro. Fx cœur.

Compositeur(s) :

  • Andrew Pearce

SUFFOCATION (30s) | 0'30

  • Investigation/espionnage. Drama & désolé. Nappes et séquences de synthés étranges se développant sur un final angoissant avec des percs électro. Fx cœur.

Compositeur(s) :

  • Andrew Pearce

2 - INTO THE MIST | 2'05

  • Orchestral cinématique et dramatique. Inquiétant & tourmenté. Piano cyclique et nappes de synthés mystérieuses avec un orchestre symphonique en suspens.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

3 - ANXIETY DISORDERS | 1'12

  • Enquête/investigation. Drone. Tendu & inquiétant. Nappes et séquences de synthés se développant crescendo avec des nappes de guitares électriques distortion.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

4 - FEEL THE TENSION | 1'37

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & inquiétant. Orchestre symphonique et nappes de synthés se développant progressivement sur un ensemble de percs électroniques.

Compositeur(s) :

  • Christophe Lebled

FEEL THE TENSION (light vs) | 1'37

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & inquiétant. Nappes de synthés envoutantes et percs électroniques avec des interventions déterminées d'un orchestre à cordes.

Compositeur(s) :

  • Christophe Lebled

FEEL THE TENSION (underscore) | 1'37

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & inquiétant. Nappes de synthés envoutantes et percs électroniques avec des interventions déterminées d'un orchestre symphonique.

Compositeur(s) :

  • Christophe Lebled

FEEL THE TENSION (ambient) | 1'36

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & inquiétant. Orchestre symphonique et nappes de synthés se développant progressivement.

Compositeur(s) :

  • Christophe Lebled

FEEL THE TENSION (30s) | 0'30

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & inquiétant. Orchestre symphonique et nappes de synthés se développant progressivement sur un ensemble de percs électroniques.

Compositeur(s) :

  • Christophe Lebled

5 - NEVER GIVE UP | 1'54

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & tourmenté. Séquences de synthés entêtantes et guitares se développant avec un orchestre puissant et un ensemble déterminé de percs.

Compositeur(s) :

  • Christophe Arrachart - Clement Debethune - Ludovic Dhermy - Emmanuelle Ruiz

NEVER GIVE UP (no perc) | 1'54

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & tourmenté. Séquences de synthés entêtantes et guitares se développant avec un orchestre puissant.

Compositeur(s) :

  • Christophe Arrachart - Clement Debethune - Ludovic Dhermy - Emmanuelle Ruiz

NEVER GIVE UP (30s) | 0'30

  • Orchestral cinématique et dramatique. Tendu & tourmenté. Séquences de synthés entêtantes et guitares avec un orchestre puissant et un ensemble déterminé de percs.

Compositeur(s) :

  • Christophe Arrachart - Clement Debethune - Ludovic Dhermy - Emmanuelle Ruiz

6 - COMING TO END IT ALL | 2'13

  • A mysterious intro swell leads to a soft, peaceful acoustic guitar and warm piano motif. A driving synth pulse, pounding drums and a dramatic, yet exciting piano layer with a lush orchestra.

Compositeur(s) :

  • Greg Townley

7 - ALWAYS ANGRY | 2'31

  • Minimal synth pads with soft piano chords build slowly with a steady synth pulse and subtle percussion until a long rise swells up and massive, distorted synth drops bend over metallic.

Compositeur(s) :

  • Greg Townley

8 - NO BETTER THAN THE BAD GUYS | 2'57

  • Mysterious piano reverses layer with a ticking clock; piano motif and string ostinatos layer with synth arpeggios; massive pounding drums, choir and orchestra ascending to an epic climax.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

NO BETTER THAN THE BAD GUYS (no choir) | 2'57

  • Mysterious piano reverses layer with a ticking clock; piano motif and string ostinatos layer with synth arpeggios; massive pounding drums and orchestra ascending to an epic climax.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

9 - FULL FORCE OF A STAR | 3'17

  • Breathy vocalizations and strings set a calm tone; as the piano and brass swells help the slow build progress, drums and synth arpeggios drive the back end with orchestra and choir.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

FULL FORCE OF A STAR (no choir) | 3'17

  • Breathy vocalizations and strings set a calm tone; as the piano and brass swells help the slow build progress, drums and synth arpeggios drive the back end with epic orchestra.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

FULL FORCE OF A STAR (no choir, no vocals) | 3'17

  • Lush strings set a calm tone; as the piano and brass swells help the slow build progress, drums and synth arpeggios drive the back end with epic orchestra.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

10 - FLIP THE SWITCH | 2'00

  • Aggressive synth squalls alternate with piercing tones; low bass rhythms trade with reversed flybys, scratching textures and slamming percussion stabs, building with dangerous intensity.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

11 - ALL SYSTEMS GO | 1'42

  • Gritty, reversed synth squalls stab through a industrial glitchscape as urgent strings layer in to create serious drama. Loaded with modern FX, stopdowns and a huge orchestral back end build.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

12 - BEFORE THE WAR | 2'26

  • Reversed swells layer with tense loops and organic bass tones; as elements blend, a modern rhythm comes together with a pulsing tone, building with synths, drums and dangerous bass.

Compositeur(s) :

  • Matt Foundling - Stuart Roslyn

13 - GET TO THE CHOPPER | 1'21

  • Helicopter blades tick an urgent pulse over ominous drones and a dangerous, reversed piano. As the tension ramps, drums pound, building to a massive swelling outro.

Compositeur(s) :

  • Danail Getz

14 - DISASTER AWAITS | 1'58

  • Looped reverse synth arpeggios punctuated by percussion accents and a dank synth bass pulse give way to a pulsing tick and synths before building back up with a distorted guitar melody.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

15 - FUSE IS LIT | 2'04

  • A mysterious synth pad with reverse ticking tones and pulses builds the drama and intensity with massive drum hit clusters and ascending distorted guitar drone textures.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

FUSE IS LIT (no percussion) | 1'52

  • A mysterious synth pad with reverse ticking tones and pulses builds the drama and intensity with ascending distorted organic guitar drones and layers of synth textures.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

16 - KINETIC DISASSEMBLY | 2'02

  • High piano pings layer with a futuristic reversed synth textural pulse with bass and percussion hits; as the cue builds, sucked back choir stabs and alternating drum clusters and reverses.

Compositeur(s) :

  • Martyn Corbet

KINETIC DISASSEMBLY (no choir) | 2'02

  • High piano pings layer with a futuristic reversed synth textural pulse with bass and percussion hits; as the cue builds with alternating drum clusters and reverses.

Compositeur(s) :

  • Martyn Corbet

17 - A HERO IS BORN | 1'54

  • Ambient reversed piano loops over backwards pings, creating a mysterious rhythmic pulse; a dangerous bass propels, a clock and dramatic guitar as the cue builds to a dark climax.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

18 - MALEVOLENCE | 2'25

  • Dissonant string swells with drops and sliding tones fall to a cavernous hell as brass braams and aggressive synth squeal with violins until a driving cello rhythm with drums, brass.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

19 - DISTURBIA | 2'40

  • Brass tones and shrill strings slide across a minimal atmosphere; rhythmic string bass; accelerating pattern that builds a frenzied panic and scratching, static FX.

Compositeur(s) :

  • Steffan Michael Koch

20 - CHARON'S OBOL | 2'56

  • Distorted foghorn blasts over pads interrupted by string and percussion. Raw strings, doors slam and a light choir. Sliding cellos building with synth bursts, ostinatos and an evil choir.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

CHARON'S OBOL (no choir) | 2'56

  • Distorted foghorn blasts over pads interrupted by string and percussion. Raw strings, doors slam and a light choir. Sliding cellos building with synth bursts, ostinatos to a vicious end.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix