logo

//RESULTAT

3263 titres trouvés

KAPTAIN A TROUVE

3263 titres


1 - HAPPY POP | 1'41

  • Loisirs/comédie romantique. Entrainant & amusant. Guitares acoustiques Pop, piano touchant, pizzicatos et mélodie sifflée insouciante sur un basse/batterie déterminé.

Compositeur(s) :

  • Eric Muller - Clement Debethune - Ludovic Dhermy - Maurin Zahnd

HAPPY POP (light vs) | 1'41

  • Loisirs/comédie romantique. Entrainant & amusant. Guitares acoustiques Pop, piano touchant, pizzicatos et mélodie sifflée insouciante.

Compositeur(s) :

  • Eric Muller - Clement Debethune - Ludovic Dhermy - Maurin Zahnd

HAPPY POP (30s) | 0'30

  • Loisirs/comédie romantique. Entrainant & amusant. Guitares acoustiques Pop, piano touchant, pizzicatos et mélodie sifflée insouciante sur un basse/batterie déterminé.

Compositeur(s) :

  • Eric Muller - Clement Debethune - Ludovic Dhermy - Maurin Zahnd

2 - URBAN WARRIOR | 2'31

  • Arts de la rue/sport. Urbain & punchy. Orchestre symphonique imposant et séquences de synthés acides sur un beat Hip Hop puissant et déterminé. Fx voix pitchée.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

URBAN WARRIOR (light vs) | 2'30

  • Arts de la rue/sport. Urbain & punchy. Orchestre symphonique imposant et séquences de synthés acides sur un beat Hip Hop filtré et lointain. Fx voix pitchée.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

URBAN WARRIOR (30s) | 0'30

  • Arts de la rue/sport. Urbain & punchy. Orchestre symphonique imposant et séquences de synthés acides sur un beat Hip Hop puissant et déterminé. Fx voix pitchée.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

3 - URBAN CONTEST | 3'00

  • Sports extrêmes/action. Puissant & percutant. Nappes et séquences de synthés acides sur un beat Hip Hop imposant et déterminé.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

URBAN CONTEST (underscore) | 2'59

  • Sports extrêmes/action. Puissant & percutant. Nappes de synthés filtrées sur un beat Hip Hop imposant et déterminé.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

URBAN CONTEST (30s) | 0'30

  • Sports extrêmes/action. Puissant & percutant. Nappes et séquences de synthés acides sur un beat Hip Hop imposant et déterminé.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

4 - STADIUM OF FIRE | 2'14

  • Sport/action. Agressif & déterminé. Riff de guitare Rock, séquences de synthés acides et fx Dub Step sur un basse/batterie puissant. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

STADIUM OF FIRE (no voice) | 2'14

  • Sport/action. Agressif & déterminé. Riff de guitare Rock, séquences de synthés acides et fx Dub Step sur un basse/batterie puissant.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

STADIUM OF FIRE (underscore) | 2'14

  • Sport/action. Agressif & déterminé. Riff de guitare Rock et synthés sur un basse/batterie puissant.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

STADIUM OF FIRE (30s) | 0'30

  • Sport/action. Agressif & déterminé. Riff de guitare Rock, séquences de synthés acides et fx Dub Step sur un basse/batterie puissant. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Yannis Dumoutiers

5 - KILL THE ENEMY | 1'57

  • Action/sport. Puissant & imposant. Orchestre symphonique et mélodie de koto avec des séquences de synthés sur un basse/batterie Rock déterminé. Fx voix Japonaises.

Compositeur(s) :

  • Aurelien Mergault - Aymeric Ribot

KILL THE ENEMY (no voices) | 1'57

  • Action/sport. Puissant & imposant. Orchestre symphonique et mélodie de koto avec des séquences de synthés sur un basse/batterie Rock déterminé.

Compositeur(s) :

  • Aurelien Mergault - Aymeric Ribot

KILL THE ENEMY (underscore) | 1'57

  • Action/sport. Puissant & imposant. Orchestre symphonique avec des séquences de synthés sur un basse/batterie Rock déterminé.

Compositeur(s) :

  • Aurelien Mergault - Aymeric Ribot

KILL THE ENEMY (30s) | 0'30

  • Action/sport. Puissant & imposant. Orchestre symphonique et mélodie de koto avec des séquences de synthés sur un basse/batterie Rock déterminé. Fx voix Japonaises.

Compositeur(s) :

  • Aurelien Mergault - Aymeric Ribot

KILL THE ENEMY (30s no voices) | 0'30

  • Action/sport. Puissant & imposant. Orchestre symphonique et mélodie de koto avec des séquences de synthés sur un basse/batterie Rock déterminé.

Compositeur(s) :

  • Aurelien Mergault - Aymeric Ribot

6 - FIGHT TO WIN | 1'33

  • Générique Coupe du Monde de Rugby 2019. Sports/action. Déterminé & positif. Cuivres imposant, guitares électriques aériennes et séquences de synthés sur un beat Dub Step punchy. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

FIGHT TO WIN (no Fx) | 1'33

  • Générique Coupe du Monde de Rugby 2019. Sports/action. Déterminé & positif. Cuivres imposant, guitares électriques aériennes et séquences de synthés sur un beat Dub Step punchy. Fx voix.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

7 - CLIMB TOGETHER | 3'14

  • Dramatic string pads and warm piano intro; strings and synth bends with strings and swelling brass; blast of percussion and a tragic brass theme emerges, with hybrid orchestra and lush choir.

Compositeur(s) :

  • Hannu Honkonen

CLIMB TOGETHER (no choir) | 3'14

  • Dramatic string pads and warm piano intro; strings and synth bends with strings and swelling brass; blast of percussion and a tragic brass theme emerges, with hybrid orchestra.

Compositeur(s) :

  • Hannu Honkonen

8 - DESIGNED TO SAVE THE WORLD | 3'33

  • Synth pulses weave with high digital tones; strings and pounding percussion propel the serious anticipation, as the hybrid orchestra swells in the back end builds with brass a dramatic climax.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

9 - NOTHING TO PROVE TO YOU | 3'17

  • Mysterious piano intro; building with layers of dark brass blasts and racing string arpeggios, swelling to a sweeping, tense but slow anti-heroic lush orchestral back end with choir.

Compositeur(s) :

  • Mark John Petrie

NOTHING TO PROVE TO YOU (no choir) | 3'17

  • Mysterious piano intro; building with layers of dark brass blasts and racing string arpeggios, swelling to a sweeping, tense but slow anti-heroic lush orchestral back end.

Compositeur(s) :

  • Mark John Petrie

10 - A THING OF DREAD | 3'39

  • Distorted synth tones mix with a menacing bass pulse, a slow burning digital dance that builds in tension and anticipation as the drums layer in, massive back end.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

A THING OF DREAD (no choir) | 3'39

  • Distorted synth tones mix with a menacing bass pulse, a slow burning digital dance that builds in tension and anticipation as the drums layer in, massive back end.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

11 - I AM THE SHIELD | 2'54

  • Tense strings layer with a mysterious piano, distant pings and synth arpeggios for a sci-fi intro; builds rhythmically with percs and strings to a dramatic orchestral climax with choir.

Compositeur(s) :

  • Sergiu Dan Muresan

I AM THE SHIELD (no choir) | 2'54

  • Tense strings layer with a mysterious piano, distant pings and synth arpeggios for a sci-fi intro; builds rhythmically with percs and strings to a dramatic orchestral climax.

Compositeur(s) :

  • Sergiu Dan Muresan

12 - PUNITIVE MEASURES | 3'15

  • Distortion-soaked piano plays a dramatic motif as a gritty bassline pulses with a tremolo violin, building with drums and rhythmic synth pings. Epic back end rich with choir.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

PUNITIVE MEASURES (no choir) | 3'18

  • Distortion-soaked piano plays a dramatic motif as a gritty bassline pulses with a tremolo violin, building with drums and rhythmic synth pings. Epic back end.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

13 - IN DENIAL | 2'52

  • Melancholy piano chords play over synth and key tones, layering with distorted vocals and swelling synths. The synths swell up with pounding drums, brass and a full orchestra and majestic choir.

Compositeur(s) :

  • Stuart Roslyn

IN DENIAL (no choir) | 2'52

  • Melancholy piano chords play over synth and key tones, layering with distorted vocals and swelling synths. The synths swell up with pounding drums, brass and a full orchestra.

Compositeur(s) :

  • Stuart Roslyn

IN DENIAL (no choir, no vocals) | 2'52

  • Melancholy piano chords play over synth and key tones, layering with swelling synths. The synths swell up with pounding drums, brass and a full orchestra.

Compositeur(s) :

  • Stuart Roslyn

14 - ARTEMIS | 3'07

  • Ethereal synth swelling drones layer with a plucked harp and piano theme, building in wondrous warmth with lush string swells and twinkling chiming guitar tones.

Compositeur(s) :

  • Peter Mauder

15 - THE GOODBYE | 3'14

  • A tense piano motif plays over a violin melody, layered with droning guitar and bells, with low end and drum accents. Full orchestra, paired with an electric guitar builds to a dramatic climax.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

16 - BY THE TIME YOU READ THIS, I WILL BE GONE | 2'33

  • Distorted electric guitar and piano layer with sophisticated violins; as drums propel the gradually building cue, a bassline and post rock-inspired guitar emerges in a cathartic back end.

Compositeur(s) :

  • Kevin Rix

17 - WEEKEND NEWS | 0'08

  • Infos/politique. Imposant & majestueux. Orchestre à cordes émouvant et piano sur un beat Electro entrainant.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

18 - THE REVENGE | 0'16

  • Investigation/espionnage. Envoutant & interrogatif. Nappes et séquences de synthés intrigantes et cuivres sombres sur un beat urbain déterminé.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

19 - THE RACE | 0'09

  • Sport/voiture. Sting. Punchy & imposant. Riff de guitares Rock et mélodie de synthés sur un basse/batterie puissant et déterminé.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F

20 - SPORT REPORT | 0'08

  • Sports/magazine. Sting. Positif & entrainant. Riff de guitares Rock sur un basse/batterie punchy.

Compositeur(s) :

  • Benjamin Salem - Tiery-F